Donnas nya sovstil

Donna har verkligen hittat sin sovställning hos mig i soffan. Hon ser till att lägga rumpan mot min axel och huvudet vid min höft. Så oavsett från vilket håll hon hoppar upp i soffan så ser hon till att snabbt vrida till kroppen så att hon hamnar såhär. Det är ju typiskt att hon hittar sin sovställning nu, när vi (äntligen) ska flytta på lördag. Och det märks faktiskt att hon börjar bli gammal. 8 ½ år är hon nu. Hon vill mest ligga och sova. Antingen i ens knä eller ensam i ett annat rum. Hon reagerar sällan på "Ska vi gå ut?" som annars får henne att flyga upp. Hon föredrar helt enkelt att ligga och sova. Väl ute så är det lugnt, då är hon sitt vanliga sprintande jag. Men får hon själv bestämma så ligger hon och sover. Och matte är ju helt klart bäst att sova hos.. ;)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0