Nya frisyren!

Idag har det varit en lång dag. Imorse åkte vi till banken för att skriva över lägenheten till de nya ägarna. Det gick snabbt och smidigt. Sen blev det en tripp till stan för en fika med en vän. Sen fick jag stressa iväg till min frisör. Tanken var att fräscha upp det röda och behålla frisyren. Min frisör tyckte att det var dags att lämna det röda och bli mörkare igen, nu när det är höst och allt. Jag brukar låta henne göra vad hon vill med mitt hår, det blir alltid jättebra! Hon kan mitt hår =) Hon tyckte även att det var längesen jag hade lugg, så det fick det bli! På mitt förra jobb var luggen bara ivägen, hoppas det funkar bättre nu =)
Kommentarer
mamma och pappa

klär dig riktigt bra, söt är du också

2012-11-02 @ 15:06:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0