Vill ha en ny sommarklänning!

Efter en liten tripp in på B.Young blev jag väldigt sugen på en ny sommarklänning. Jag lyckades förvisso shoppa på mig en hel del nya klänningar förra sommaren, men i år finns det så många fina, tunna, fladdrande klänningar! Det var speciellt en klänning jag blev sugen på, men den hittar jag dessvärre ingen bild på. En orange klänning med ett småblommigt mönster. Här är tre andra klänningar jag blev sugen på (den i mitten såg ja först nu på Nelly, de andra spanade jag in inne på B.Young):
I Amsterdam hade Erika en skitsnygg klänning från Vero Moda! Den kostade ynka 130 kr, men såg ut att kosta minst 400 kr! Det är den översta klänningen till höger. Efter en kik på Vero Modas webshop (!!) hittade jag maaassa fint!
Kommentarer
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sjukt många fina :D

2012-05-27 @ 01:53:50       Blogg: http://adaras.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0