Min älskade Midori!

Jag älskar likörer, och Midori är min absoluta favoritlikör! Blanda med mjölk och ta några isbitar, så får du en underbart god svalkande sommardrink! Henkes föräldrar är bortresta utomlands i princip nio månader om året. De kommer hem på somrarna. Nu är de hemma i Sverige igen, och innan de lämnade Spanien frågade de om de skulle köpa med sig något till oss. Jag behöver ingenting, så jag tackade nej. Men mina söta svärföräldrar hade ändå köpt en flaska av min absoluta favoritlikör åt mig! Melonlikör, mums! Fick också tipset av svärmor att ta apelsinjuice istället för mjök för en fräschare smak, så det ska jag testa! =) Kom igen nu sommar, det är dags att komma!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0