Min sambo är bäst!

I förrgår när jag åkte hem med tåget fick jag såna cravings efter pannkakor. Någon på tåget hade ätit såna där liknande äggvåfflor som man fick i skolan när man var liten. Och det luktade så gott! Jag visste att Henke var bortbjuden på middag på kvällen, så han skulle nog inte vara hemma. Försökte ringa honom, men smsade istället och frågade ifall han skulle iväg eller inte. Och att jag var sugen på pannkakor. Hörde inte av honom förrän jag promenerade hem från stationen.

Han ringde mig då han var på väg till sin vän. Och sa att han hade en överraskning till mig. Jag skulle se det när jag kom hem. Och tror ni inte att han hade fixat pannkakssmet till mig? Hur gulligt är inte det? =) Så jag kunde snabbt steka upp några pannkakor till kvällsmat. Hade egentligen inte en tanke själv på att faktiskt göra pannkakor, jag blev mest bara sugen. Så jag blev överlycklig när han fixat smet till mig! Och massa gott var det!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0