Ibland kan även jag fynda!

Jag är väl inte direkt känd för att fynda. Jag går alltid fram till säsongens nyheter. Men ibland kan även jag fynda! Erika drog in mig på Noa Noa. Verkligen inte min typ av kläder.. Men hon ville att jag skulle prova en klänning på skämt. Men attans så fin den var på! Perfekt finklänning! Och på rea dessutom! Väntade nästan två veckor, sen köpte jag den. Och precis i tid, då de skulle skicka iväg alla reavaror för att få in nyheterna. I samma veva var jag även inne på Vila och lyckades fynda tre toppar! Jag kan när jag vill ;)

Polos och lång topp från Vila, 50 kr/st (ord. pris 160 kr/st)
Klänning från Noa Noa 300 kr (ord. pris 1200 kr)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0