Mycket att göra nu...

Ja, det blir inte mycket uppdaterande i bloggen just nu. Har fullt upp. Som vanligt är jag borta mycket eftersom jag jobbar i Tranås. Utöver det försöker jag hinna med min utbildning. Går ju en nagelterapeut-utbildning, och i våras gick jag gelé-kursen. Så nu försöker jag hinna med mina 20 uppsättningar med gelénaglar som måste göras för att kunna göra slutprovet och sen få mitt diplom. Behöver jag säga att tiden för detta inte direkt flödar?
 
Och sen slutligen håller vi på att sälja vår nyinköpta lägenhet. Vi flyttade in i januari/februari-skiftet. Trivs som fisken i vattnet. MEN, den är för dyr i drift. I alla fall just nu, med lån och allt. Henke har just startat eget företag, och jag vill ju kunna fortsätt med mina naglar. Så därför, efter att endast ha bott här i fem månader, så ska vi nu sälja och flytta till hyresrätt för att få ner kostnaderna. Så just nu har vi spenderat mycket tid med att röja i lägenheten, hålla den snygg för fotografering och visningar. Och har då dessutom lyckats städa undan massa saker man egentligen behöver, men nu inte har någon koll alls på var de är...
 
Hur som! Idag hr vi haft första visningen på lägenheten. Detta resulterade i 18 familjer och ett bud på vårt utgångspris 2 295 000 kr. Ska bli spännande att se vad som händer efter morgondagens visning!
Här kan ni se vår lägenhet. Bilderna nedan är lånade av Fastighetsbyrån.
Kommentarer
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

SHIT vad fint!! :O

Svar: Tack =) Vi flyttar nog tillbaka till området om några år när vi har stabilare ekonomi =)
Paivy

2012-06-28 @ 02:42:45       Blogg: http://adaras.se
mamma

Lycka till med allt.
Kanske kissemissen börjar att längta hem till matte &husse. Själv vill jag gärna ha min balkongdörr öppen, nu när det äntligen är väder för det.

Svar: Haha, jaa ni ska få kunna öppna balkongdörren snart.. ;) Tror att Henke hämtar henne idag. Tack för hjälpen! Kraam
Paivy

2012-06-28 @ 11:21:49
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

varsågod! Okej, lycka till med allt!:)

2012-06-30 @ 03:35:41       Blogg: http://adaras.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0