Nya fyndet från H&M

Jag trodde knappt att jag skulle hitta klänningarna som jag sett på webshopen. Men mot alla odds så hittade jag alla tre i stan! En dissade jag för att tyget kändes stelt och billigt, en annan för att den var lite stor i midjan. Men den tredje.. Ojoj..

När jag såg den på galgen tänkte jag: "Usch, den var snyggare på bild". Men valde att prova den ändå. Hittade inte den svartvita i min storlek, men hittade en grönvit. Tänkte att jag kunde ju i alla fall prova den för storlekens skull. Den satt som en smäck, och jag älskade den gröna färgen! Sen hittade jag den svartvita i rätt storlek med, och då blev det svårt! Det fina priset på 149 kr gjorde att jag till slut tog båda två! Funderar nu på om jag ska behålla båda eller lämna tillbaka den ena. I så fall, vilken? 
Kommentarer
Jennie

Åh, så fina klänningar! Du passade grymt bra i båda, tycker du ska behålla dem :) Men om du ändå väljer att lämna tillbaka en så är den grönvita verkligen en keeper! Du passade riktigt bra i den färgen! Ursnyggt! :)

Svar: Tack! Ja, visst är dom snygga? =) Funderar starkt på att behålla båda. Den gröna är ju en så härlig färgklick, medan den svartvita är aningen mer neutral =) Riktiga fynd iaf!
Paivy

2012-07-20 @ 14:14:47       Blogg: http://jenniemariajohansson.se
mamma

Snygging är du en!

Svar: Tack mamsen! Snygg-generna ligger väl i släkten? ;)
Paivy

2012-07-20 @ 20:02:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0