Mmmm, dunderhonung!


För några dagar sedan hälsade vi på hos grannarna ovanför oss. Henke skulle fixa deras dator och jag ville se eras lägenhet. Det slutade med att vi bjöds på te med hemmagjord honung, glass med jordgubbar och chokladmuffins, och satt och tjötade där i två timmar =)

Grannen märkte hur mycket jag gillade deras honung, så dom gav oss två burkar! 
Så himla god! Hennes tyska pappa som har egen bifarm och gör sin egen honung from scratch =P Så glad blev jag när jag såg vad grannen höll i när han plingade på vår dörr. Så sött av dom!
Kommentarer
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sååå gott :D

Svar: Du skulle bara veta! =) Tyskarna kan minsann knepet med att göra riktigt god honung, from scratch! ;)
Paivy

2012-07-07 @ 14:16:07       Blogg: http://adaras.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0