Vetekudden går hem hos alla, även djuren.

Det var år och dar sen jag använde min vetekudde. Med p-stav har man inte det behovet. Jag har aldrig mens, aldrig mensvärk. Däremot så tror jag att sockersuget fortfarande sätter in varje månad... Hur som! Henke hade ont i magen inatt och idag, så då sa jag åt honom att värma min vetekudde. Idag har han nog suttit med den framför datorn, för vetekudden hade han lämnat på skrivbordsstolen.

Duchess såg direkt sin chans och la sig tillrätta på den, och vägrade flytta på sig.
Hon värmde upp den på egen hand, och där låg hon bra.

Kommentarer
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

- Vinnaren av en chilladress är nu presenterad på bloggen! :) Tack för att du var med, hoppas du vill vara med och tävla fler gånger :D

2012-01-05 @ 23:51:12       Blogg: http://adaras.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0