Semla till fikat, ja tack!

Idag hade vi en så gullig kund på jobbet. En äldre dam som tyckte vi var så hjälpsamma. Hon hämtade ut ett par glasögon som hon beställt. Och som tack för all hjälp och omtanke så köpte hon semlor till mig och mina kollegor =) Det värmer lite i hjärtat när de tar sig tid att göra sånt som de egentligen inte alls behöver. Det blev en bra avslutning på eftermiddagen i alla fall. Semla till kaffet!
Nu är det dags att sussa.. Var riktigt trött imorse, så idag tänker jag lägga mig tidigt...
Kommentarer
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Yummie vad gott!! :D



- hihi ja visst är gult fint :)

2012-01-21 @ 02:21:07       Blogg: http://adaras.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0