Ny förvaring till sminkborstarna

För ett tag sen, ja rätt längesen nu, var jag på IKEA och köpte två glas till mina sminkborstar. Jag har bara inte fått ändan ur, och börjat använda dom. Dom har stått tomma på databordet. Allt mitt smink ligger ju annars i min verktygslåda från Jula. Nåja, nu var jag trött på att alla borstar ligger huller om buller och jag inte hittar just dom jag söker. Så nu är alla borstar samlade i glasen! Blev jättebra. Jag har numera superbra översikt, och hittar direkt den borste jag söker. Detta var tänkt som en temporär lösning. När vi flyttar sen (bara 25 dagar kvar!!) så hade jag tänkt skapa en riktig sminkhörna. Får se hur det blir då. Men jag gillar glasen, så de får kanske följa med!

Små borstar i ett glas och stora borstar i ett annat.

Glasen heter SKOJA och kostar 9 kr. Svagt färgade i någon röd/rosa/lila nyans.
Kommentarer
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Åh snygga! :D Har ett par liknande glas!

- haha det tyckte jag lät nice! Är inget stort fan av snö. xD

2012-01-04 @ 01:48:43       Blogg: http://adaras.se
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

- hihi vad kul att du gillade den outfiten! :D

2012-01-04 @ 01:48:54       Blogg: http://adaras.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0