Mobilskal från eBay

Nu när jag äntligen skaffat mig en ny mobil är jag sjukt sugen på att köpa nya skal! eBay är en drömvärld, en djungel med massvis av läckra skal! Det gäller bara att hitta rätt säljare och rätt pris. Men det finns sååå mycket att välja mellan! Detta är jag sugen på (kostar ca 40-70 kr/st):

Nej, nu får jag nog ta och börja tänka på refrängen... Måste lägga mig tidigt idag. Imorgon väntar en lååång dag på jobbet. Vi har morgonmöte en gång varannan vecka. Då börjar jag tidigare. så imorgon lämnar jag lägenheten kl 6, och är inte tillbaka förrän kl 20... Kommer vara äckligt trött... Men sen är jag ledig i två dagar!
Kommentarer
Emma

fin blogg, kolla gärna in min med och släng gärna in en kommentar om du har lust med det. följa varandra via bloglovin? :)

2012-01-09 @ 22:15:08       Blogg: http://emmawidahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0