Mina mål 2012

Jag har inga nyårslöften, men jag tänkte göra en lista på mål som jag vill uppnå under året. Det är mest saker jag inte unnat mig, som jag vill införskaffa och utöka mina kunskaper kring detta.


Jag vill:
- Få igång min beautyblogg (har vart på gång sedan mars 2011...)
- Köpa ett porträttobjektiv till systemkameran, och en självutlösare (om det går till 1000D:n..?)
- Skaffa mig en webcam som jag kan använda till nya beautybloggen.
- Köpa tillbehör till systemkameran, som ljustält, reflexskärm m.m.
- Köpa nagellack från USA, t.ex. China Glaze och OPI.
- Köpa ett set clip-on hårförlängning.
Kommentarer
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Åh mycket jag vill där med! :D Speciellt att köpa ett ljustält! Kan förresten verkligen rekommendera clip-on-seten från misskid.se! Väldigt billiga dessutom! :)



- Tack vad gullig du är! Det var himla gott! :D

2012-01-04 @ 00:04:07       Blogg: http://adaras.se
Anonym

Vill du tjäna pengar på din blogg så som jag gör?



Isf, kika in här och läs mer:



http://zahraas.myshowroom.se/tjana-pengar-pa-din-blogg/#comment



Du kan tjäna upp till 70kr/läsare och den fungerar påriktigt!



PS. jag ber om ursäkt ifall du har fått denna kommentar innan.

2012-01-04 @ 03:50:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0