En helg med massa mys

Igår var jag riktigt duktig! Tvättade sex tvättar, röjde prylar och fikade med en vän. När jag kom hem vid 22.30 på kvällen så blev det Supernatural med Henke och min lilla Duchess. Hon är så go! Det märks att hon börjar bli äldre.. Hon låg jättelänge i mitt knä på värmefilten och mös. Och igår natt låg hon flera timmar under täcket hos mig och sov. Annars stannar hon ju gärna bara en liten stund. Massa mys <3

Duchess kryper gärna upp i husses famn.

Efter mycket velande la hon sig tillrätta i mitt knä. En liten stund i alla fall.

Sen däckade hon TOTALT när jag tog fram värmefilten. Då var hon nöjd!

Annars ligger hon gärna på sin egen lilla filt i fönstret och spanar på fåglarna.
Kommentarer
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Så söt! Vill också ha en värmefilt ;)

2012-01-25 @ 15:23:26       Blogg: http://adaras.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0