Då var man med ny mobil!

Jag har ju sagt upp mitt abonnemang hos 3. Det skulle gå ut 18/1, men istället blev det 2/1. Jag blev jätteförvånad när täckningen bara försvann och ingen kunde ringa eller smsa mig. Skulle logga in på Mitt3, men där stod det att mobilnumret inte fanns. Så då åkte jag upp till A6 idag, och in till Telia.

Så nu är jag ägare till en vit Sony Ericsson Xperia Arc S! Har även nytt nummer, mina vänner. Orkade inte vänta i ytterligare några dagar för att kunna få mitt gamla, som ändå var ett jobbigt nummer. Så jag valde ett nytt. Har vart utan telefon för länge nu ändå. Tänk så handikappad man blir utan telefon! 
Jag gick även in i 3-butiken och fick bekräftat att mitt abonnemang hos dom var avslutat. Detta som sagt trots att det inte ska gå ut förrän den 18e... Jag ska ringa deras kundtjänst för att få rätsida på varför det blev så. Och se till så jag inte behöver betala för januari månad...
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0