Då var julen överstökad..

Insåg just att jag inte skrivit på en vecka! Men nu får ni en uppdatering om julen! Jag var ledig fem dagar i rad kring jul, det måste nog vara rekord! Eftersom vår bil är på lagning fick vi skjuts av mina föräldrar till min storasyster där vi firade jul. Dock mådde inte pappa bra, så honom skjutsade jag hem direkt och lånade deras bil resten av dagen. Middag kl 13, fika runt kl 14, Kalle kl 15, paketöppning kl 17. Som varje jul =) Mamma började också känna sig krasslig, så jag körde hem henne och åkte tillbaka till syster.

Efter julklapparna hade vi vår lilla julklappslek; alla vuxna köper varsin julklapp för ca 100 kr och sen slår man tärning om att få julklapparna. Farmor var jätteduktig och fick tag på hela tre stycken! Donna var supernöjd som fick ett gigantiskt märgben. Framåt 18-19 åkte vi hemåt igen. På juldagen hämtade lillasyster och hennes kille upp oss och så åkte vi till brorsan och firade lite jul med dom!
Serie från Apoliva som Henke vann i julklappsleken. Parfym, fleecefilt och presentkort på Twilfit som jag fick av Henke. Drömmar som farmor bakat, som jag dock inte hann smaka på eftersom hunden åt upp alla!
Donnas märgben. A.k.a. dinobenet.. ;)
En tidig julklapp från Henke som jag fick en eller två dagar innan julafton. Doftar såå gott!
Kommentarer
Linda

Åh det doftljuset har jag med :) doftar såå gott :)

Svar: Ja, det luktar verkligen jättegott! Väldigt fräscht! Vi har köpt ett till nu i doften Beach Flower. Den luktar också jättegott! =)
Paivy

2012-12-28 @ 15:10:46       Blogg: http://beautybylinda.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0