En övermysig katt

Nu när det bara är jag och Duchess hemma så är hon jättemysig. Hon har alltid varit den typen av katt som alltid vill vara i närhet, men aldrig i knät. Hon ligger gärna och sover i närheten, och så fort man rör sig följer hon efter. Hon rusar in i badrummet och hoppas att man ska sätta igång vattenkranen åt henne.

Nu när det bara är hon och jag, så vill hon mysa jämt. Hon sover alltid hos mig. Annars brukar hon aldrig sova i sovrummet, men nu ligger hon alltid vid mina fötter, på Henkes sida eller PÅ mig. Väcker mig på nätterna genom att slicka mig i ansiktet och trampa omkring på mig i ca 20-45 minuter. Men jag klagar inte. Hon är mysig =)
Kommentarer
mamma

Känner igen det du säger om kissen. Hon är bara så sällskaplig. Kul att du skriver lite igen. Längtar lite efter dig så det är kul att läsa lite ibland.
Ha det!!!!

Svar: Du får väl komma och hälsa på, mamsen! =) Jag skulle ju bjuda dig på en fika ;) Kraam
Paivy

2012-08-27 @ 10:24:50
mamma

Säg bara när det passar dig och du är hemma. Kommer gärna.

2012-08-27 @ 14:03:54
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Så himla söt, vill också ha en kisse! :)

Svar: Det är så mysigt med katter! Jag vill ha en till =P
Paivy

2012-08-28 @ 03:45:45       Blogg: http://adaras.se
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

hihi det förstår jag! Jag och killen ska nog skaffa än när vi flyttat från femte våningen och har tid att ta hand om en :D <3

2012-08-31 @ 04:03:07       Blogg: http://adaras.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0