Ösregn och regnbågar

När jag åkte från jobbet igår öste regnet ner. Så skönt att åkta buss då! Hatar att köra bil när det är dåligt väder. När jag var nästan halvvägs hemma (har 7 mil att åka) så såg jag en grymt stor regnbåge över en äng. Den var verkligen stor och väldigt tydlig. Och jag vet nu att skatten ligger i hörnet av ängen, intill skogen! ;) För jag har då aldrig förr sett så tydligt en regnbåges början till slut.

Imorgon är min lediga dag. Då ska jag in till stan en sväng för lite småshopping. Drar ju till Amsterdam i helgen med en kompis (!!) för att fira Queens Day med holländarna, och då måste jag ha något oranget att ha på mig! Ska bli skönt att gå på stan själv. Då får man mer gjort och går bara dit man själv vill. Gillar't! Nu tänkte jag avsluta kvällen med att börja lite med storasysters bloggdesign. Får se hur mycket jag får gjort ikväll.

Kommentarer
Linda

Gillar regnbågar;D här öser det bara:(

2012-04-26 @ 19:56:38       Blogg: http://www.nattstad.se/LindaLinnros


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0