Tre veckor avklarade!

Idag jobbade jag veckans sista pass. Jag har alltså jobbat på Synsam i tre veckor nu. Och det känns så sjukt bra! Jag har inte ens något emot att pendla. Det tar en timme med buss. Igår och idag har det varit rätt lugnt. Det har väl varit lite dåligt väder. Och snart ska jag gå lite utbildningar! Ska bli skoj! En i Jönköping och en i Stockholm.

Jag har väl egentligen inte tid att sitta här... Drar ju till Göteborg imorgon över helgen!
Ska dit med tre nära vänner och bara ha roligt! Ska bli sjukt skoj! Känner mig dock lite stressad, eftersom jag ikväll måste duscha, äta något och packa (och jag har ingen aning om vad jag ska ha med mig...)

Jag ber om ursäkt för extremt dåligt bloggande den senaste tiden.
Jag har helt enkelt ingen ork när jag åker hemifrån kl 8 och är tillbaka 19.30. Och då är det dessutom så mörkt att jag inte kan fota varken smink eller mina nya lipgloss från TiKei... Men men.. Jag har en ledig dag på onsdag, så då borde jag hinna fota lite i alla fall! Har även lite bilder som ligger och bara väntar på att bli redigerade, så ska väl försöka ta itu med det någon dag här snart. 

Men nu kommer det bli lite dött på bloggen över helgen i alla fall. Jag är just nu både stressad och skapligt irriterad, men det löser sig! Nu väntar en helhelg i underbara Göteborg! =)
Kommentarer
Millah - väntar första barnet ♥

Vad konstigt:S gav mailen du skrev.. men skriv här till dom : http://www.laptop-skydd.se/contact_us.php?osCsid=5f6b54ecf53d0adf0d2f2a69c49d002e



Kramar

2011-09-22 @ 21:35:10       Blogg: http://millahoman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0