Rödtott!

Yes, då var det ljusa håret äntligen borta! Nu är mitt sanna jag tillbaka! Jag trivs väldigt bra i rött hår, men det är så jobbigt att underhålla. Men nu ska jag testa Revlons färginpackning, så kanske det håller sig snyggare längre. Min frisör var jätteglad över att jag äntligen ville färga håret rött. Hon har väntat i flera månader på att få färga mitt hår rött! =) Det blev mörkare än jag tänkt, men det blev också mycket snyggare än jag tänkt.. ;) Min frisör är bäst, hon gör mig alltid jättesnygg! ;) Fick även en liten inbakad fläta i luggen.

Här kommer två snabba mobilbilder. Har haft fullt upp idag, inte vart hemma alls. Så det har inte blivit så mycket bloggande som jag hade hoppats på. Provade en av TiKei's senaste ögonskuggor, Lace, som var supersnygg och väldigt diskret. Lite mer naturlig. Me like!
Kommentarer
Emma Kahls A6

Va fin du blev i håret!

Nu var det på tok för längesen ni var här uppe hos mig, jag har övat och övat - så nu ger jag fan på att min latte blir godare än Emelies! Komsi Komsi :-)



/Emma Kahls A6

2011-09-29 @ 17:11:27
Adara Magazine - vinn biljetter till Britney Spears!

Snyggt!! :D



sv: ja visst var skorna fina! Hade jag haft mindre fötter så hade jag lätt köpt dem. ;)

2011-09-29 @ 18:18:10       Blogg: http://adaras.se
Linda

Emma: Hihi, så söt du är! Vi var ju faktiskt uppe igår =P Men då var det nån ny tjej... Ingen Emma... =(

2011-09-29 @ 22:34:13       Blogg: http://paivys.blogg.se/
Jenny - Hugos mamma

Riktigt snyggt, du passar verkligen i rött hår!:)

2011-09-30 @ 12:18:39       Blogg: http://luckymommy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0