Nya skor!

Även om jag spanat in dessa skor tidigare, så var det inte dom jag tänkt köpa... Men vad gör man när man provar en sko och fötterna ropar "Kärlek!"? Jo, man köper dom! För det är sällan mina fötter blir så kära i ett par skor! Dom har lite rejälare sula dessutom, så dom lär komma till användning när snön är här!

För övrigt så har det varit mycket folk på jobbet idag. Jag hjälpte kunder ensam. Så stolt är jag! Inga stora grejer. Men kollade ut bågar, fixade med utlåning och bokade tid för synundersökning. Utan hjälp. Skönt att man kan fixa vissa grejer själv, så de andra kan fokusera på alla andra kunder som ränner i butiken samtidigt. Så det börjar ta sig! =)

Deichmann-Sko, 349 kr
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0