Nu tar jag helg!

Idag har jag varit på skolan i Alingsås. Vi har haft marknadsföringsdag. Man lärde sig lite nytt. Och vi fick många nyttiga tips. Jag flyttade på min lediga dag för att kunna närvara i skolan idag. Jag är grymt sugen på att starta företag redan nu, som diplomerad manikyrist. Men först måste jag ju klara provet och få mitt diplom! ;) Jag är även sugen på att gå Nail Art-utbildningen snart. Och gelé- och akrylutbildningarna till våren. Men en sak i taget!

Vi slutade tidigare idag, så jag hann med ett tidigare tåg. Njöt av solen på stationen.
Så skönt att vara hemma innan sex på kvällen, och med detta strålande väder också! Men jag tänker vara tråkig ändå och sitta inne! Ska äta lite kvällsmat och avsluta kvällen med en kopp kaffe, kaka och ett fotbad framför tv:n! =)

Gjorde ett tappert försök till att få håret lite lockigt idag. Det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Duschade precis innan jag la mig igår kväll. Så tänkte passa på att knyta ihop två toffsar på vardera sida om huvudet och vakna med lite lagom lockigt hår. Blev inte ett dugg lockigt.. Men snarare lite nyvaket ruffs med inslag av vågor. Men jag tyckte om det faktiskt. La lite Dust It i överhåret och sprayade lite. Nu framåt kvällen har det lagt sig lite, men fint ändå va?
Kommentarer
cammie

Var gärna med i tävlingen hos mig. Du behöver bara använda din mailadress. http://tuschaa.blogg.se/2011/september/tavling-hos-tuschaa.html

2011-09-23 @ 17:19:47       Blogg: http://tuschaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0