Lipgloss från TiKei!

Snart kommer Tikei att lansera sina nya läppglans! Helt nytt i sortimentet! Jag är såå nyfiken på dessa! Och jag har ju faktiskt turen att kunna testa dom innan dom kommer ut på deras hemsida! Igår fick jag nämligen hem ett paket från TiKei med deras läppglans. De ska hårdtestas! Och det kan bli en utmaning, då jag mer är en läppstifts-person. Så jag är svårflörtad när det kommer till läppglans! ;)

TiKei's Lipgloss är gjorda på 100% mineraler och naturliga oljor. De är även veganvänliga, och självklart inte djurtestade! Där finns inga mineraloljor, keminska konserveringsmedel eller konstgjorda smakämnen. Men mer om detta senare!

Eftersom jag jobbar mycket nu och kommer hem sent blir det inte mycket smink här...
Men på lördag ska jag börja testa! Fick även hem deras nya skuggor, som jag ännu inte haft hemma. Så de ska också testas! Är grymt nyfiken på Galaxy och Amethyst, som är möörka. Me like! Här kommer en snabb bild!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0