Föreningsmöte...

Idag tog jag bilen till jobbet och slutade en timme tidigare, för jag skulle på ett möte. Jag och sambon var nämligen på föreningsmöte med resten av gänget som köpt lägenhet i HSB:s Yasuragi som vi flyttar in till i januari. Har fått exakt datum nu. 27e januari kan vi hämta nycklarna. Gött! 

Det kommer finnas en lokal i bottenplan, under oss. Det kommer bli en brödbutik!
Så himla underbart! Det var snack om att det skulle bli en sushibar, men doften av nybakat bröd varje morgon tycker jag låter mycket bättre! Det är Rosetten i Taberg som flyttar in. Tror de kommer erbjuda lite sallader och annat smått också.

Gud så jag längtar! Imorgon har jag min lediga dag, då är ett besök hos frisören inbokat!
Kommer eventuellt även bli middag med tjejerna på kvällen.
Kommentarer
Adara Magazine - vinn biljetter till Britney Spears konsert!

Åh vad härligt med en brödbutik under! Skulle jag också vilja ha! <3



sv: ja men eller hur! :D Vill ha alla Angry Birds-fåglar! =)

2011-09-27 @ 22:33:38       Blogg: http://adaras.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0