Färdig med Manikyrist/Spa-utbildningen

Denna veckan har gått så fort! Och vi har haft så roligt och skrattat gott! Idag var en ganska soft dag, som de flesta andra ;) Vi gjorde en spamanikyr på varandra, med alla steg så som det ska vara. Gick ut och åt en underbart god middag tillsammans. Och avslutade med att städa =) Det har varit en underbar vecka, och jag längtar redan till jag kan gå gelé- och akrylutbildningarna!

Igår när vi gick igenom spamanikyren. Patricia övar på mig.

Här ballar Agnetha och Matilda ut totalt och vi fattar inte varför.

Mysigt med spabehandling! =)

Jag och Matilda med våra fyllda produktpåsar efter dagens avslutning.

Min "lilla" (svintunga") påse fylld med manikyr- och spaprodukter!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0