Victoria´s Secret Bodylotion

När jag var i Göteborg så hittade jag Victoria's Secret Hydrating Body Lotion på en outlet. Tänkte att vad fasiken, skadar ju inte att testa? Annars kör jag ju gärna med bodybutter från The Body Shop. Stod och valde lite mellan dofterna, men föll till sist för Strawberries and Champagne. Den är underbar! Lätt att jobba med, sjunker smidigt in i huden utan att man blir alldeles kletig. Doftar gott. Underbar helt enkelt!

Finns att köpa hos bl.a. BeautyPlanet för 159 kr eller NordicFeel för 119 kr.
Kommentarer
Ida

SV: åååå vad bra! :D jag har nämligen köpt den så nu längtar jag ännu mer.. Haha.

2011-10-23 @ 18:57:21       Blogg: http://FLAVOURED.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0