Tjuvkikat på lägenheten

Idag har jag och Henke (och de blivande grannarna) varit och tittat på nya lägenheten. Inte för att det var så mycket att se... Trodde att både kök och badrum skulle vara nästan färdiga, men där fanns inget annat än kala, gråa gipsväggar. Var lite kul att se hur lägenheten kommer se ut med väggar och så, men lite inredning skulle ju inte skadat... Hoppas vi får gå dit igen när kök och badrum kommit upp. Det enda vi hittade nu var en spricka i en vägg..

Nåja.. Har ju varit sjuk i några dagar nu, men jag tänkte att jag ska försöka jobba imorgon. Känner mig piggare, men blir snabbt trött. Så hoppas jag orkar jobba. Speciellt eftersom jag har utbildningar inom jobbet i nästa vecka.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0