Tigi Bed Head Urban Recovery 2

Jag ääälskar mitt shampoo och balsam från Tigi! Håret är så lent och doftar underbart! Jag köpte ett big pack från Lyko. Har använt det i kanske två månader nu. Sist jag var hos frisören blev hon imponerad av hur tjockt och fint mitt hår blivit. Knappt alls slitet. Jag ger Tigi all cred! ;) Det löddrar bra och gör håret lent och glänsande. Och så gott det luktar! Duschade nu ikväll, och håret har inte hunnit torka helt än. Så fort jag rör på huvudet känner jag den underbara doften! 

Tigi och lite andra produkter från min senaste beställning från Lyko.

Usch, jag är så trött, så jag vet inte vad jag skriver. Därav det väldigt givande inlägget ;) Har knappt kunnat sova inatt, för jag har oroat mig för den oväntade stora summan som Elgiganten slängde över mig. Har ringt runt till Konsumentverket bl.a. och fått veta att Elgiganten gjort fel. Orkar inte gå in på det mer än så just nu, men den blivande konfrontationen höll mina tankar på högvarv inatt. Hoppas jag sover bättre inatt. Imorgon blir det jobb, sen ska älsklingen firas på lördag, då han fyller hela 27 år! =)
Kommentarer
Jenny - Hugos mamma

Fy vad jobbigt, hoppas att allt ordnar sig!:/

Ha roligt & fira din älskling rejält på lördag!;)

2011-10-14 @ 09:43:23       Blogg: http://luckymommy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0