Mysig outfit från New Yorker

Detta är ett tidsinställt inlägg. Just nu är jag i Sthockholm och har nog precis ätit lunch! =)

Jag blev lite småkär i denna outfit jag provade på New Yorker igår. Inte riktigt mig. Men jag gillar den ändå! Lillasyster och Henke vart inte riktigt lika förtjusta. Och jag har redan flera stickade tröjor, så denna fick stanna kvar i butiken! Den röda tunna tröjan var jättemysig, men tjänar nog inget syfte annat än just under en annan tröja. Jag älskar stickat, det är så mysigt! Men jag har aldrig riktigt använt något kortstickat med en vanlig tröja under. Vad tycker ni?

Nödvändigt att locka håret då... Regnade hela dagen, såg senare ut som en dränkt katt... Utan lockar...
Kommentarer
Beautybylinda

Tyckte den stickade var jättefin

2011-10-20 @ 10:27:01       Blogg: http://beautybylinda.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0