Ingen systemkamera på ett tag... =(

Mitt objektiv har krånglat de senaste kanske två månaderna. Hackar och vill inte fokusera. Nu fick jag nog och gick in till Elgiganten med det. Eftersom det är 1 ½ år gammalt så gäller inte garantin längre, men de skulle skicka in den till reklamationen, så ska dom återkomma och se ifall det går att fixa och vad det i så fall kommer kosta mig.

Jag hade ju ändå tänkt köpa ett nytt porträttobjektiv snart, måste bara ha råd med det först. Men skulle det kosta för mycket att laga mitt gamla objektiv, så skiter jag i det. Det funkar ändå relativt bra, och i så fall köper jag ett nytt och har det gamla som reserv bara.

Så nu får jag fota med min digitalkamera istället ett tag. Men det ska väl gå det också?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0