High Tech Lighter från MUS

Det är denna produkt jag använder som ögonskuggebas till mina paletter från Kosmetikan. Jag har inte hunnit testa den på mina TiKei-skuggor, men förvisso funkar min Lumene Eyeshadow Primer jättebra till TiKei, så kanske håller mig till den när det gäller TiKei i alla fall. 

High Tech Lighter kan man använda till många olika saker, förutom ögonskuggebas. Som highlighter på kindben eller ögonbryn. Eller varför inte blanda ut med läppstift eller läppglans. Eller bara applicera direkt på läpparna. Möjligheterna är många, men jag nöjer mig nog med att använda den som bas. 


High Tech Lighter finns att köpa hos Make Up Store och kostar 155 kr. Jag har färgen Venus.
Kommentarer
Jasmin

Hejsan checka gärna in min blogg, kolla gärna runt lite i kategorierna (kolla in kategorin "jag syr" och tyck till!) Vem vet du kanske gillar min blogg?

Annars hur mår du? :)

2011-10-25 @ 18:47:47       Blogg: http://jaasses.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0