Farbror doktorn

Usch, vilken seg dag det är idag! Min lediga dag och regnar ute. Det är illa. Idag hade jag ett läkarbesök inbokat. Jag har bloggat tidigare om min bula på örat. Ett hål (örhänge) som varat sig och läkt igen. Jag läker alldeles för snabbt och bildar tydligen ett överflöd av ärrbildning. Därav har jag nu en stooor röd bula på örat.

I somras rekommenderade läkaren att jag skulle ha ett omslag med alsolsprit i två veckor.
Det hjälpte inte. Vill skära bort den, men det kostar massa pengar. Så idag fick jag en kortinsonspruta, och eventuellt får jag en till om några veckor. Hoppas det lägger sig. Den börjar bli så stor och röd nu så att jag undviker att ha håret uppsatt...
Kommentarer
Jenny - Hugos mamma

Aj då, hoppas att det bli bra!

2011-10-26 @ 18:44:17       Blogg: http://luckymommy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0