Kicks Nailpolish #39 - Midnight Pearl

Igår var jag riktigt duktig! Tvättade tre tvättar, dammsög och svabbade golv. Hann även diska och måla naglarna! Var egentligen sugen på ett annat lack som jag redan använt, men ville pröva mina nya Kicks-lack! Min vän Erika fick ju testa det mörkröda. Nu valde jag den grå till mig själv.  Jättefin färg. Mörkt stålgrå med ett svagt skimmer som drar aningen mot grönt.

Täcker rätt bra i två lager, men jag rekommenderar tre. Lite svår att jobba med. Det var svårt att dosera rätt mängd lack för varje lager. Det blev gärna för lite, så det torkade fast för fort och lämnade fula märken. Med tre lager kunde jag dölja skavankerna rätt bra. Men nu redan efter en dag har det börjar lossna, trots det grymma Seche Vite som topplack... Jag är inte helt övertygad...




Kicks Nailpolish #39 Midnight Pearl
Kommentarer
Hagelstorm

fint :)

2011-11-26 @ 20:48:31       Blogg: http://emmaeriksson.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0