Julskyltning i Jönköping

Gud, vilket tråkigt väder vi har här i Jönköping idag! Kallt, blåsigt och massa regn. Jag skulle träffa Zandra idag för en fika. Var tvungen att boka in en tvättid idag, så vi sköt lite på fikan. Tvättade klart, så kom jag på att det är ju faktiskt julskyltning i stan. Så trots det ruggiga vädret så möttes vi upp i stan. Alla butiker var öppna, men så mycket stånd och annat var där inte. Hörde något om att det var inställt på grund av vädret.

Hur som! Det var inget vidare kul att gå på stan. Ingen julstämning what so ever... Vi gick i lite småbutiker en stund. Jag köpte en halsduk på Gina Tricot, öronmuffar (!!) på Kappahl. Vi fikade någon timma, sen avslutade vi med ett besök på Kahls. Jag skulle köpa kaffe. Där fick vi även lite glögg. Massa gott!

Kommentarer
Emelie :)

Jaa, det kan mycket väl vara det objektivet :D Rekommenderar det starkt iallafall :D

2011-11-27 @ 20:26:01       Blogg: http://emelieaspelin.com
helen - skönhetsbloggen

Preciiiis! Blir inte bättre av de dåliga ljuset haha :D nej usch 14 timmar.. för mig går det också dåligt med bussar, dblir massa dötid, vänta och vänta och vänta!!

2011-11-29 @ 08:22:46       Blogg: http://blogg.veckorevyn.com/hiilen


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0