Har äntligen beställt färgbomben!

Jag färgade ju håret rött för inte så länge sen. Färgen har redan börjat bli dassig. Men så är det ju att vara rödtott. Färgen tappar snabbt sin intensitet och glans. Ända sen jag färgade håret har jag tänkte att köpa Revlon Nutri Color Creme. Jag var osäker på vilken nyans jag skulle ta, men till slut blev det #500 Purple Red. Tänkte köpa från Lyko.se först, men sen hittade jag den på Hairsale.se för 40 kr mindre, med frakten inräknad. Beställde sent igår, och idag har dom redan skickat det, så hoppas på att få hem den imorgon. 

Hittade en annan sajt nu som har utförsäljning på både Revlon och Tigi som jag gärna vill ha. Funderar starkt på att köpa lite Tigi-produkter där! De har även "Tag 4 betala för 3" på bl.a. just Revlon Nutri Color Creme.

Nu ska jag tappa upp ett varmt bad och använda min sista badbomb. Känner att jag faktiskt har både tid och ork för ett bad nu. Skönt! Sen blir det Criminal Minds kl 21!

Revlon Nutri Color Creme 500 Purple Red hos Hairsale, 129 kr.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0