Dags för lite partaj!

Sitter just nu och väntar på att vännerna ska droppa in för lite partajande! Återigen är jag för ovanlighetens skull färdig innan alla kommer. Vet inte riktigt vart jag ska göra av mig själv =) Passar på att blogga lite i alla fall!

Idag är det kallt och regnigt. Så det blir jeans, leopardmönstrad topp och mörk sotning. Har även testat att våga håret med plattången. Blev väl inte riktigt som jag hoppats på, men lite hårspray hjälper till en bit på vägen i alla fall. Har sminkat mig med sotningspaletten från Kosmetikan. Får se om jag hinner ta lite bättre bilder på sminket. Gotta go! Ha en bra helg!
Kommentarer
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Snygg!! Tycker du ser lite ut som Kristen Stewart på bilden! :D



- Eller hur! Det kan verkligen se naturligt ut med lila linser även om det inte är det! :P

2011-11-27 @ 16:20:14       Blogg: http://adaras.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0