Sotning med nya paletten

Här kommer en gråsotad makeup som jag gjort med Smokey Eye-paletten från Kosmetikan.se. Nu när jag äntligen har min laptop i min ägo igen så har jag äntligen kunnat kolla igenom bilderna från sminkningen.

Jag har personligen lite svårt att applicera dessa skuggor, från båda mina paletter.
Men det kanske är för att jag är van vid TiKei's skuggor. Dom är superlätta. Men dessa är lite knepigare. Med sotningspaletten fick jag jobba mycket med färgerna. Dra penseln fram och tillbaka, fram och tillbaka. Men med lite jobb så blev resultatet jättebra!




Dessa skuggor från Smokey Eye-paletten har jag använt.
Den rödaktiga till höger har jag under ögat och lite i ögonvrån för mer djup.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0