Sminkat syrran med MUS

Har haft massa problem med att fixa dessa bilder i Photoshop... Antingen så blir färgåtergivningen bra, men visar inte sminkningens rätta jag. Eller så blir färgen åt helskotta, men bilderna bra i övrigt... Så har försökt fixa detta, och efter mycket om och men så fick jag nog till bilderna rätt bra. Det blev till slut dessa:

Jag har använt dessa skuggor från MUS:
Satin - Highlighter på brynbenet
Lady - Inre halvan av ögonlocket och undre fransraden
Empire - Yttre halvan av ögonlocket och undre fransraden

Satin

Lady

Empire

Lady och Empire är ruggigt fina ögonskuggor! Lady är riktigt rosa och Empire metalliskt mörklila. Hade helt glömt att jag ägde dessa, så efter att jag sminkat syrran så sminkade jag mig själv i lördags med Empire och Splash, som är turkos. Otroligt vackert, och fick en del respons för sminket. Fick dock inte tillfälle att fota den, men gör om den snart!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0