Nytt från Depend

Jag kände verkligen för att köpa lite nya nagellack. De jag har från OPI är så mörka. Och alla från IsaDora är bara lila och rosa. Jag ville ha lite annat! Depend är ju billigt, så då kan man köpa några stycken. Även om jag tycker att Depend inte håller så bra, så kan detta bli ett test på hur bra överlacket Seche Vite egentligen är!

Fick anstränga mig för att inte köpa lila, rosa och rött. Jag tänkte köpa fyra lack, det blev fem. Hittade massa fint, och kunde inte bestämma mig! Vet inte om det syns, men de två lacken längst till vänster har samma lite mer glittriga färger. De andra till höger har samma diskretare skimmer.

Depend finns att köpa på bl.a. Kicks och kostar 25 kr.


Depend nr 228, 227, 225, 210, 009
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0