Mammas dag!

Ja, idag är det mammas dag! Så strax ska jag, Henke och Donna bege oss till mor och far. Dom bor ju typ två minuter bort, så det går fort ;) Ringde mamma för att kolla så dom verkligen var hemma, och det var dom ju! Men dom hade ju inget att bjuda på, så pappa sa att vi inte fick komma innan ett, så hinner han gå till Ica och köpa något gott. Så söta dom är, mina päron =)

Ska väl fika lite hos dom och ge mamma en liten present, sen drar vi till Henkes päron.
Dom har ju kommit hem igen från de varmare breddgraderna. Så då blir det lite Mors dag-firande där också!

Igår var jag ute med tjejerna, igen! ;) Var väldigt trevligt, dock regnigt.
Blev ingen utgång, men det var kul i alla fall! Tänkte berätta lite mer om det senare och slänga upp lite bilder, men ni får se en snabbis av min frisyr och sminket! Var väldigt nöjd! Blev inspirerad av en kompis i förrgår, hon hade fina blommor i håret. Så igår köpte jag blommor på HM! Blev jättefint tycker jag!

Jag blir lite lat ibland, så använder gärna min kassa mobilkamera...
Tog dessa bilder när jag kom hem på natten. Blöt, kall och trött.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0