Depend nr 225

Tror jag beskrev mina känslor för mina nya Depend-lack i det här inlägget... Testade den gula nr 210, som bara glittrade och rann över nagelbanden, och valde till sist den lite mer täckande gröna nr 225 som bara blev ränder...

Vad kan man då säga om just detta lack?
Färgen är verkligen jättefin. Den är lite mer täckande än de andra (eller i alla fall den gula). Den lilla penseln gör det jättesvårt att få ett fint och jämnt resultat. Det blir bara ränder, som ser ut som torra sprickor. De få naglar som jag lyckades få hyffsat fina, blev förstörda när jag avslutade med topplacket från Seche Vite...

Kan ju nämna att OPI+Seche Vite ger en hållbarhet på minst en vecka.
Depend+Seche Vite gör ingen skillnad. Nagellacken flagnar stort efter bara två dagar...

Vänster tumnagel. En av få som blev någorlunda bra.

Vänster hand.

Vänster hand igen. Man kan se ränderna och ojämnheten.

Höger tumme, som blev totalt misslyckad! Började bra, tills jag tog fram topplacket...

Höger hand. Man kan återigen se alla ränder, och ojämnheten vid nagelbanden.

Höger hand. Visst är färgen fin? Enda pluset...

Depend nr 225
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0