Dagens outfit - Sommarkänslor

Det har varit väldigt fint väder idag, även om jag tycker att det inte känts lika varmt som det lovats.. Men men! Fikade med bästa Zandra idag. Eftersom det lovats 21 grader varmt idag, så klädde jag mig därefter!

Tog cykeln ner till stan (har jag sagt hur mycket jag ääälskar min cykel??) med spotify i öronen. Så gött att man äntligen skaffat premium!

Vi fikade som vanligt på Bernard City. Sen tog vi oss en shoppingrunda.
Jag handlade nog liiite mer än vad plånboken gillade.. *harkel* Men men, vissa saker var faktiskt nödvändiga! Mer om shopping i ett annat inlägg. Dagens outfit, om än med väldigt suddiga bilder...

Topp - Gina Tricot
Jeansshorts - New Yorker
Skor - Scorett
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0