Dagens outfit - Nya klänningen

Idag har det varit sjukt fint väder! Säkert upp mot 30 grader! Det har nästan varit för varmt för att orka göra något. Men lite har man fått gjort i alla fall! Jag tog ut Donna på en promenad, och åkte sen upp väldigt snabbt till A6.

Provade långklänningen på HM som jag gillade, men den såg bättre ut på galgen än på mig. Så struntade i den. Sen en snabbis in på systemet och handla lite inför lördagens festligheter! Jojo, jag ska på personalfest med gamla jobbet, det ni! ;)

Sen åkte jag och Donna till Henkes päron. Jag hjälpte hans mor att ta kort på lite prylar som hon ska sälja. Så om någon vecka ska vi lägga ut det på Tradera! Det började åska precis när jag skulle åka, så Donna blev rädd. Men det var snabbt över, och väl hemma på Torpa kunde jag rasta henne utan problem.

Hade eventuellt tänkt att bakalite ikväll. Schackrutor funderar jag på.
Det är så skönt att det är så svalt i lägenheten! Speciellt en dag som denna! Hur som.. Eftersom det vart så sjukt fint väder så passade jag på att inviga min nya klänning från Indiska! Looove it!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0