Barnvakt över helgen

Väckarklockan ringde vid sju imorse. Borde vara olagligt att gå upp så tidigt en lördag.. Men men... Jag och Henke packade ihop oss själva och djuren för att bege oss till storasyster med familj. Var där vid åtta. Dags att vara barnvakt.

Syster och svåger åkte alltså imorse till Göteborg med sitt jobb. De kommer tillbaka imorgon eftermiddag. Dagen idag har gått väldigt bra. Ungarna har varit så snälla och duktiga. Inget tjafs alls. Vi tänkte ta med dom till stadsparken idag eftersom det varit så fint väder. Men dom började leka på gården med några grannungar, så vi skippade stadsparken.

Det har varit en lång dag, som vi avslutade med tacos och Trassel. Sen var båda kidsen väldig trötta, och jag tror minsann de somnade väldigt snabbt. Just nu sitter jag på syrrans laptop. Bloggar och tittar på film. Henke sitter på altanen med min laptop och jobbar lite.

Har tagit lite bilder med systemkameran, men slänger upp en mobilbild sålänge.

Kidsens sköna stil när de spelar Nintendo DS. Kass kvalle på mobilen, I know...
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0