Nytt från MUS

Då har man vart igång på Tradera igen! Ibland kommer det ut lite "garderobsrensningar" med smink på Tradera, då brukar jag passa på! Nu hittade jag fyra jättefina färger. Dock sabbade jag för mig själv gällande auktion nr 4, satte ett för  lågt maxpris och gick miste om den.. Attans.. 

En vecka efter betalning fick jag hem skuggorna. Jättefina färger! Gillar speciellt Cookie! Har haft jätteproblem med att ta bilder som gör färgerna rättvisa, dom skiftar mycket beroende på solljus.. Men dessa blev bra! Normalt sett kostar dessa 140 kr på Make Up Store, men det var inte det jag betalade.. =)


Zone, 41 kr. Tribecca, 90 kr. Cookie, 56 kr.
Kommentarer
Hanna

Cookie är en stor favorit hos mig med:D

2011-04-07 @ 02:37:29       Blogg: http://hannassmink.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0