Duchess sover på mitt ben...

Hur dum får man bli... Efter att vi gett upp hoppet om att kunna se färdigt 2012, så tar jag ut Donna på hennes sista runda. Sen tänkte jag ta med mig laptopen och hårddisken (som filmen, och alla andra filmer ligger på) till sängen och se en rulle där innan jag tänkte sova.

Kryper ner i sängen, plockar fram datorn. Inser att jag glömt hårddisken i vardagsrummet! Och nu har Duchess lagt sig riktigt mysigt på mina ben.. Det händer inte särskilt ofta (då hon hellre ligger jämte, om ens i samma rum...) så nu har jag ju inte mage att resa på mig! Måste ju passa på att njuta av mysstunden! 

Hade gärna visat en bild på henne, men då jag inte har kameran i närheten så bjuder jag på en annan bild.

Jaja, nu börjar klockan ändå bli rätt mycket, så kanske dags att sova istället?

Imorgon blir det födelsedags-/inflyttningsfest hos några vänner!
Så då kanske det dyker upp en sminkning (och kanske hårstyling?) på bloggen! ;)

Godnatt bloggvärlden!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0