Stan med lillasyster!

Nu är man lagom trött och hungrig efter fem timmar på stan med lillasyster. Men jag hittade en del saker faktiskt! Vi fikade först på Bernards, sen gick vi runt och kikade lite. Syster köpte en topp från HM på rean. Jag var sugen på en byxklänning från Indiska, men den fanns såklart bara i XS och riktigt så liten är jag minsann inte!

Jag älskar min vita tunika från Vila, och till min lycka hade de kvar den svarta!
Båda köpta till halva priset. Ibland lyckas även jag handla på rea! ;) Får väl se vad Henke tycker om klänningen jag köpte på ONCE. Hehe. Jag har redan tre liknande, men jag älskar både modellen och tyget! Underbart! Lyckades även köpa en kalender. Min går från juli till juli, så det är dags för en ny. Den jag hittade är ganska tunn, så den får plats i väskan utan problem!

Kan ju också nämna att de ringde från Gina Tricot idag. Jag fick inte jobbet.
De valde några tjejer som har mer klädesbutiksvana. Själv har jag min erfarenhet från livsmedelsbutik, och jag vet att det sällan går hem. Men dom sa att jag gjorde bra ifrån mig under intervjun, och att jag ska fortsätta leta jobb inom branschen. Och det gjorde mig glad faktiskt. Nåja, det är ju deras förlust. Eller hur? ;)

Tunika från Vila, 149 kr (ord. pris 299 kr). Klänning från ONCE, 199 kr.

Kalender från Bokia, 99 kr.
Kommentarer
Malin

Kalendern köpte du faktiskt på bokia ;)

2011-06-14 @ 19:37:45       Blogg: http://tmc.blogg.se/
Linda

Visst fasiken, tack! ;) Ändrar på en gång!

2011-06-14 @ 20:35:54       Blogg: http://paivys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0