Liten kille sjunger

Hur söt är inte denna lille kille på en skala då? Han kan ju faktiskt hela låten dessutom! Jag tycker han är fantastisk, och fick mig att le, så jag ville dela med mig av den.



Nu är det dags för Donna att få sin kvällsrunda. Sen ska jag nog titta på förra veckans Off the Map-avsnitt. Usch, alla serier har säsongsavslutning nu ju.. Vad ska jag titta på hela sommaren??

Jag har suttit mycket idag med min nya blogg som kommer hamna på egen domän.
Det kommer enbart handla om smink, och när den väl är uppe kommer det inte bli mycket smink-snack här, utan det blir på den nya bloggen. Det känns faktiskt bra, och det ska bli kul att ha en "riktig" sminkblogg! Har suttit länge med designen, så den är jag rätt nöjd med. Aja, jag hojtar till när den är uppe!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0