Jobbintervju avklarad

Imorse var jag på jobbintervju för Gina Tricot. Fick träffa butikschefen och vice chefen. Det kändes väldigt bra, jag tyckte att jag gjorde bra ifrån mig. Hade nog inte kunnat göra det så mycket bättre i alla fall. På tisdag får jag veta om jag fått jobbet eller inte.. Hoppas!

Jag och Henke planerar en liten resa till Spanien.
I så fall ska vi bo i Henkes brors lägenhet. Han hyr ut den vecka för vecka nu, men vi har kollat flyg nu och hoppas att lägenheten är ledig den veckan vi vill/kan åka. Jag har dubbelkollat så resan inte krockar med jobbet på Gina Tricot om jag skulle få det, så det är lugnt! Vore så skönt att komma iväg. Sist jag var utomlands var i Thailand för 2 ½ år sen...

Funderar på att göra om en MUS-sminkning idag som jag glömde att fota sist...
Kommentarer
Malin

Klaga inte på när du sist var utomlands =b Sist jag var det var på gran canaria för 4 eller 5 år sen =b

2011-06-11 @ 18:35:39       Blogg: http://tmc.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0